Ні насильству! Булінг





                                     Конец формы

ПЛАН ЗАХОДІВ

                                     по  Якимівському   НВК,

СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ В          УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ


з/п

ЗАХОДИ

Відповідальні за проведення

Термін виконання

1.

Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.

Завгосп

Упродовж року

2.

Проведення класних  зборів  на тему: «Запобігання та протидія булінгу в учнівському середовищі».

Класні керівники                     1-11-их класів

Згідно з  планом класного керівника

3.

Інформування батьків про булінг та його види на блозі школи.

Адміністрація

Вересень

4.

Нарада вчителів «Що потрібно знати про булінг».

Адміністрація

Вересень

5.

Засідання методичного об’єднання класних керівників «Профілактика булінгу як соціального явища в шкільному середовищі».

Педагог-організатор

Листопад

6.

Організація та проведення годин класних керівників із питань попередження та запобігання булінгу, превентивного виховання, формування загальнолюдських моральних цінностей (тренінгових занять, тематичних квестів, психологічних ігор, дискусій, розмов по колу, «круглих столів», бесід, ситуативно-рольових ігор тощо).

Класні керівники

1-11-их класів

Упродовж року

7.

Проведення спільно з представниками Маловисківського відділу поліції головного управління Національної поліції заходів, щодо попередження булінгу та відповідальність у разі його здійснення

Заступник директора з НВР, педагог-організатор,
кл. кер.1-11-их класів

Упродовж року

8.

Проведення тематичних бесід, відеолекцій, тренінгових занять щодо запобігання та протидії булінгу.

 Педагог-організатор,
кл. керівн.    1-11-их класів

Упродовж року

9.

Систематичне здійснення аналізу створення безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти.

Адміністрація кл. керівн.                1-11-их класів

Упродовж року

10.

Виготовлення пам’яток для здобувачів освіти з питань «Як протидіяти булінгу».

Аміністрація

Упродовж року

11.

Тематичні бесіди для учнів 5-11-их класів: «Все про кібербулінг», «Профілактика насильства в учнівському середовищі», «Що таке булінг? Як себе захистити?», «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?», «Як правильно дружити», «Причини виникнення булінгу», «Конфлікт. Як його вирішувати» тощо).

Класні керівники

Лютий

12.

Підготовка методичних рекомендацій для класних керівників щодо проведення заходів із питань попередження булінгу.

Адміністрація

Упродовж року

13.

Поради батькам, як зменшити ризик булінгу для своєї дитини.

Адміністрація, кл. керівн.

Березень

14.

 «Скринька довіри »

Педагог-організатор

Упродовж року

15.

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу».

Адміністрація

Квітень

16.

Анкетування учнів 2-11 класів «Насильство в родині», «Що таке булінг?» і тд..

Педагог -організатор

Травень

 




НАКАЗ по закладу

Якимівський навчально-виховний комплекс

      «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – дошкільний навчальний заклад»

 

                                                       НАКАЗ

Від  25 вересня  2020 року      с. Якимівка                                                    № 62

 

Про створення комісії                                                                                                                    з розгляду випадків булінгу                                                                                                           у закладі освіти

       З метою виявлення та протидії булінгу серед учасників освітнього процесу, швидкого реагування на такі випадки та виконання наказу від 22.04.2020р. № 34 «Щодо запобіганню та протидії  булінгу»

НАКАЗУЮ:

1.Створити в навчальному закладі комісію з розгляду випадків булінгу серед учасників освітнього процесу у такому складі:

Голова комісії – Олійник В.Ю –педагог- організатор.

Секретар комісії – Просянюк В.М. – голова батьківського комітету.

Члени комісії: директор школи – Іванова В.А., заступник директора школи з НВР – Кушнір В.В., вчитель початкових класів – Мороз Н.М.., голова ради школи – Малюцька Л.П., вчитель старшої школи – Авраменко А.М., сестра  медична - Полуянова Я.В.;

2.У випадках скликання комісії до її роботи залучати батьків, чиї діти причетні до випадків булінгу.

3. Засідання комісії проводити у випадку надання  письмової заяви від потерпілого чи його батьків до  директора  школи.

4. З метою профілактики проявів негативної поведінки учнів, чиї дії у майбутньому можуть кваліфікуватися як булінг, невідкладно скликати засідання комісії із залученням батьків цих  учнів.

4. До роботи комісії залучати уповноважених осіб Національної поліції України та Служби у справах дітей.

5. Класним керівникам постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо їх відповідальності за дії, які прирівнюються до булінгу.

6. Довести до відома усіх педагогічних працівників про персональну відповідальність за випадки булінгу з їх боку чи спробу втаємничення таких випадків зі сторони учнів чи колег по роботі.

7. З даним наказом ознайомити усіх педагогічних працівників, учнів та їх батьків.

8. Копію даного наказу розмістити на офіційному блозі школи.

9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор НВК                      Іванова В.А.

 

З наказом ознайомлені:

                         Олійник В.Ю.                                                   Кіблик Т.М.

                        Просянюк В.М.                                                Заєць А.О.

                       Кушнір В.В.                                                      Щирська Л.В.

                      Мороз Н.М.                                                       Іванов В.В.

                      Малюцька Л.П.                                                 Соловей Л.О.

                      Полуянова Я.В.                                                 Підопригора Л.О.

                      Авраменко А.М.                                               Галуза В.М.

                     Чепляка О.В.

 

 







«Булінг та його прояви в підлітковому віці»
Юний друже!
Пропонуємо Вам взяти участь у проведенні дослідження стосовно проблеми булінгу.
Просимо Вас відповісти на запитання анкети.
Анкета
1.                              Твій вік:
- 9-11 років;
- 12-14 років;
- 15-16 років.
2.                              Чи знаєш ти, що таке насильство?
- так;
- ні.
3. Чи присутнє насильство в вашій школі?
- так;
- ні;
- важко відповісти.
4. Чи знаєш ти, що таке булінг?
- так;
- ні;
- важко відповісти.
5.Чи зазнавав ти приниження в школі?
- так;
- ні.
6. Якщо зазнавав, то якого?
- морального;
- фізичного;
- нападу з боку групи;
- пограбування;
- сексуальної загрози.
7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу?
- так;
- ні.
8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі?
- так;
- ні.
9. З якими приниженнями ти стикався в школі?
- образи;
- глузування;
- використання прізвиськ;
- побиття, ляпаси, штовхання;
- словесні натяки сексуального характеру.
10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу?
- по дорозі до школи;
- вулиця біля школи;
- територія за школою;
- шкільний коридор;
- шкільний туалет.
11. Хто найчастіше є агресорами?
- однолітки;
- група однолітків;
- старшокласник;
- група старшокласників.
12. Найчастіше агресорами є
- хлопці;
- дівчата.
13. Як учителі реагують на випадки булінгу?
- вчителі вимагають припинити сварки;
- вчителі не звертають уваги на такі випадки;
- вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки.
14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів?
- зовнішній вигляд;
- фізичні обмеження;
- поведінка людини;
- національність чи раса;
- самопровокування агресії;
- людина не може за себе заступитися;
- матеріальний статус.
15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами?
- так, інколи;
- так, декілька разів на місяць;
- так, декілька разів на тиждень;
- майже щодня;
- ні.
16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме?
- не звертався (лася) по допомогу;
- звертався (лася) до батьків;
- звертався (лася) до друзів
- звертався (лася) до класного керівника чи вчителів;
- звертався (лася) до психолога;
- інше
17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі?
- взаємне позитивне ставлення один до одного;
- нічого не потрібно змінювати;
- влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;;
- щоб погані учні не заважали вчитися решті;
- щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів;
- щоб старші не ображали молодших;
- інше.

Немає коментарів:

Дописати коментар